klik la kengkawan bg aku kaya ckit

Rabu, 20 Jun 2012

berdebar bakal terikat (tunangan)


Ya..tak lama lagi aku bakal terikat. Menjadi tunangan.. aku harus tinggalkan dunia aku yang dulu.. harus lebih matang, yakin dan berani. Haish, tapi hati ni tak berhenti berdebar-debar. Belum bersediakah aku? insyaAllah esok aku akan ke pekan Kangar untuk membeli sebentuk cincin bersama emak..hehehe.. bahagia? Memang la bahagia, tapi bila fikirkan tempoh 4 bulan menjadi tunangan rasa kecut perut ni.. aku kini Cuma menghitung hari.. 
Alahamdulillah hubungan kami mendapat restu kedua belah pihak. Mula2 memang banyak cabaran yang aku tempuh nak dapatkan jawapan si dia.. jenuh aku tunggu. Dengan bantuan pihak tengah.. hubungan kami dipermudahkan. Tapi disebabkan terlalu lama menunggu jawapan. Aku putuskan menghubungi si dia yang tersayang. Aku Tanya status hubungan kami yang sebenarnya. Mula-mula memang dia cuba berdolak- dalih dan aku hampir sahaja putus asa.. namun saat akhir, yang tersayang telah beritahu bahawa  dia sudah lama terima aku dalam hidupnya. Cuma sedikit kesulitan yang menyebabkan status kami tidak dapat disahkan.. TERIMA KASIH ORANG TENGAH (PULAMI) SEBAB TOLONG KAMI DAN SI DIA YANG TERSAYANG (SMK KUALA KURAU) KERANA TERIMA KAMI BERPRAKTIKAL DI SANA. 

Hahaha, mesti suspen kan baca entri aku kali ni. Jangan marah nanti cepat tua. Inilah kisah percintaan aku. Waaa..berdebar lagi ni..nak praktikal mcm tak bersedia ja lagi. Tapi xpa, tawakal ja. Yang lain2 semua dah selesai kan. Semoga kehadiran aku di SMK KUALA KURAU disambut ria oleh warganya..kah8.. ingat tadika ka??

P/S : Motif nak beli cincin kononnya dah berpunya, huhuhu takut kena kacau ngan orang banjar..

***selamat berpraktikum kepada sahabat2ku yang lain, semoga segala urusan dipermudahkan dan dijauhi daripada perkara2 yang tak dingini***

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

budak baik mesti klik iklan ni, terima kasih ya..

ANDA PENGUNJUNG KE