klik la kengkawan bg aku kaya ckit

Selasa, 12 Jun 2012

AKU PELIK + GANJIL

kan sedap kalau perkataan pelik dan ganjil tu kita tukar kepada unik dan tersendiri..hah!!baru nampak aku ni edisi terhad sikit..hahha...bukan apa, baru2 ni aku terbaca post kawan aku..makna disebalik bulan kelahiran..yg bulan2 lain sedap ja aku tgok ..ada yg setia, jujur, ego, macam2 la.tiba2 bulan 9 dikatakan pelik + ganjil..waaaa....bukan nak percaya tapi macam aku tulis kat atas la..tukarkan perkataan tu baru nampak x ketara sangat..hahhaha...tapi aku memang mengaku aku ni pelik sikit (banyak jugak la)..antaranya:-


  • aku pakai earphone, tapi aku x pasang apa2 pon..(byk kali jugak la terkantoi sbb aku pakai earphone tapi x cucuk pon kat lap top..bila teringat nak pasang lagu...sekali pasang satu bilik bley dgr..padahal kat telinag pakai earphone..)
  • kalau tangkap gambar aku mesti buat muka pelik..merosakkan gambar..hahha
  • suka usha laki2 hensem ka x hensem ka..aku akan buat semangat p kelas..hahhahah..itu yg aku panggil prince charming/PC. tapi aku x serius pon..penah kwn2 suh serius..eh..mmg xlah..
  • perwatakan ganas..tapi bila dengar lagu , tengok movie sedih..kompem meleleh..huhuhu..
  • tapi jangan xtau aku sebenarnya pemalu, sebab tu dari aku kecik lagi org suka usik aku..cikgu muzik, kwn abah,pak2 sedara..mmg kompem la aku kena usik..tahap pemalu mmg x dapat digambarkan la..dah besar ni kurang la sikit (mcm dah x tau malu)
  • dari kecik lagi, kawan baik aku adalah lelaki tapi abah sentiasa pantau..start ting 3 aku dah xdak kawan lelaki.....dah besar ni baru merasa kawan ngan pompuan..sebab tu la aku suka sgt berkawan kat UPSI ni..asal jumpa pompuan aku nak kawan lalallala...
  • setiap hari aku akan tunggu jam tepat 11.11 utk apa..biarlah rahsia..
  • nama fb pon pelik..
  • kalau dah suka sesuatu lagu tu..aku akan ulang dengar lagu tu ja berhari2 sampai aku jemu..
***banyak lagi benda pelik yg aku suka buat..sampai x tersenarai la..xpa2 kalau aku ingat aku tambah lagi..jangan risau..***



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

budak baik mesti klik iklan ni, terima kasih ya..

ANDA PENGUNJUNG KE