klik la kengkawan bg aku kaya ckit

Sabtu, 14 Disember 2013

Set Kurus Shaklee



SET KURUS SHAKLEE

Cik Siti pernah mencuba pelbagai-bagai jenis ubat kurus, dari yang murah sehinggalah yang mahal. Semangat nak kurus tu sentiasa membuak-buak  tatkala sering diejek kerana berbadan gempal.. debab !!! tembam!! Budak gemuk!! Dari yang tua..sampailah yang muda tak habis2 nak kutuk saya gemuk.. zaman sekolah saya cuba minum teh orang kampong..sehingga terlebih dos rasanya…sehingga saya mengalami sakit perut yang teramat sangat. Bila membuang hanya cecair yang keluar, laju macam kencing. Waktu tu takut sangat. Azabnya mmg xterkata sakitnya… sampai mak nak bawa  g hospital. Selepas kejadian tu saya stop minum teh orang kampong. 

Zaman universiti, kak ipar kenalkan saya dengan sejenis pil kurus made in Indonesia. Pil nie dijual secara online. Mula2 saya makan ja pil yang kak ipar bagi..sebab dia stop makan sebab pregnant. Beberapa bulan ambik ubat tu..mmg Nampak keberkesanannya. Tapi saya Nampak sangat letih dan pucat..sbb saya xlalu nak makan bila ambik pil kurus nie..asyik nak minum air..sehinggalah saya mengalami sakit pinggang yang teruk..mak dan adik marah dan suruh saya stop ambik pil tu..nak selepas stop, badan saya naik berganda2.. sehingga saya masuk sem8 , ada kawan2 yang x cam saya..sakit hati bila dia kata saya gemuk x sangga2 daripada dulu.. 

Setahun kemudian saya diajak menjadi ahli Shaklee.. sebab saya mmg menjual barang secara on9. Setelah join, promosi demi promosi, saya sendiri yang tertarik dengan produk kurus dari Shaklee nie.. sebagai permulaan, saya ambik ESP dan lecithin. Memang dapat rasa perubahan, bila ambik ESP sebagai breakfast. Rasa rasa kenyang ja.. lecithin pula saya ambil selepas makan tengahari dan malam. Mmg keluar angin lepas ambik lecithin… heehee… beberapa minggu kemudian saya ambik pula alfalfa.. yang ni lg la..sistem pembuangan mmg lancer giler!!!..pagi buang, malam pon buang. Tapi x cirit birit pon. Rasa seronok sangat. Perut pon rasa ringan ja.. yang seronoknya, sakit pinggang yang saya alami tue pon
..samakin hari, semakin berkurangan.. syukur
 Alhamdulillah.



Kalau nak cuba set bajet , cik siti syorkan anda semua ambik lecithin dan alfalfa (small)



 pm saya sekiranya berminat / sms o194366044
whatsapp 0125345538

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

budak baik mesti klik iklan ni, terima kasih ya..

ANDA PENGUNJUNG KE