klik la kengkawan bg aku kaya ckit

Ahad, 6 Mei 2012

mampukah aku?




terasa macam nak telifon mak ja..luah semua. tapi takut satg menangis..pastu buat mak risau lagi..dah la aku banyak buat mak mak sedih..sakit terluka mak bimbang..nyawa mak pon hampir melayang ..semunya gara-gara aku..semoga ALLAH panjangkan umur mak dan abah dan berikan kesihatan yang baik kepada mereka..mak abah..anak mak abah ni nak mintak maaf sangat..memang mak kata semua ni takdir..tapi klu bukan sebab anak mak ni..semua ni takkan jadi..

terasa berat sungguh sem ni.. mampukah aku buat semua ni..tatkala diri x lagi menjadi kepercayaan org lain..semuanya susah..terlalu kompleks untuk aku fikir. semuanya diluar keupayaam aku..di luar kemampuan aku..YA ALLAH kuatkanlah hambamu ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

budak baik mesti klik iklan ni, terima kasih ya..

ANDA PENGUNJUNG KE